Saetde ja es promociona sola

Les estacions del Pas de la Casa i Grau Roig ja comencen a promocionar-se separades de les de Soldeu i el Tarter, per mitjà d’una web que s’anomena Living PasGrau. La marca no és nova, perquè ja s’utilitzava per donar a conèixer la seva escola d’esquí, però la página d’internet sí que ho és.

Els seus continguts són una declaració d’intencions, primer, perquè qui la visiti trobarà tot allò que es pot trobar en aquest sector de neu. I segon, perquè queda plasmada la voluntat de Living PasGrau, de posicionar-se com “una nova forma de viure Grandvalira”, tal com exposa la web.

Juntament amb l’adreça livingpasgrau.com, també s’ha incrementat l’activitat a les xarxes socials, que es reservaven per explicar l’activitat de les escoles d’esquí del sector.

Caldrà esperar per veure com Living PasGrau gestiona la venda de forfets, ja que els estatuts de Nevasa deixen clar que això només es pot fer a través de la marca Grandvalira. Per tant, tot apunta que el client haurà de canviar de pàgina web si vol comprar el forfet, després de contractar classes i guies.

És clar que de poc serveixen els precs que han fet diverses autoritats del país durant aquestes darreres setmanes. Saetde tira pel dret amb l’impuls d’aquesta nova marca que es diferencia de GradnValira, tot i que no pot renegar d’aquesta darrera, perquè és la coneguda, i la que necessita per comercialitzar els forfaits.

Haurem d’esperar per veure si Ensisa, l’altra societat que explota la marca, reacciona a aquest moviment de Saetde i enceta també la seva aventura en solitari.