L’Andorra Shopping Festival arrenca amb un ‘mapping’ a l’eix comercial

El ‘mapping’ que s’ha projectat aquest dijous a l’avinguda Meritxell ha servit per donar el tret de sortida oficialment a la 6a edició de l’Andorra Shopping Festival, que finalitzarà el proper diumenge 11 de novembre. L’empresa Alca Films s’ha encarregat de fer la videoprojecció sobre l’obra de l’artista andorrana Samantha Bosque, que ha donat un toc de color al modernisme de la peça. Al llarg de l’eix comercial s’han distribuït sis obres confeccionades per Bosque i altres dues artistes, Zoe i Anna Mangot.

Pel que fa a les vendes amb l’arribada del festival, la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, ha declarat que s’espera “un creixement aproximat del 4% respecte l’any passat”, i ha assegurat què “aquest primer dia està tenint una gran afluència de visitants des de primera hora del matí”. A més s’ha mostrat convençuda que el pont d’aquest cap de setmana també ha ajudat a què hi hagi una major participació. D’altra banda, Pedra ha afegit que les tasques d’envelliment de les zones cèntriques són “una manera de mostrar-nos atractius cap al turista” i que puguin veure que “a Andorra sempre tenim activitats per oferir a tothom”.

Aquesta afluència de turistes i residents cap a la zones comercials també ajuda als propietaris dels comerços. “L’objectiu és fer viure una experiència al voltant de les compres i que els comerciants se’n puguin beneficiar”, ha dit, ja que la temporada en la que ens trobem esdevé una bona època comercial. “És una bona manera d’inaugurar la temporada d’hivern i la campanya de Nadal” ha finalitzat.

Les obres d’art romandran a l’eix comercial durant tot el festival i quant al ‘mapping’, només es projectarà els caps de setmana entre les 18 i les 23 hores tot i que l’obra estarà exposada durant tots els dies.

Font: ANA