Un espanyol, nomenat ministre de YouTube pel president del Salvador
Per:Ràdio Valira el 21 de juny de 2019
El president del Salvador, Nayib Bukele, ha nomenat ministre de YouTube al influencer espanyol ‘AuronPlay’. Així ho va anunciar el governant a través del seu compte de Twitter.
Bukele ha intensificat els cessaments i nomenaments d’alts càrrecs a través del seu compte de Twitter, un canal que utilitza com a marca personal i que ha despertat la controvèrsia al país llatí, en què la majoria de la població no té accés a la Xarxa .
Davant l’enrenou generat ‘Aron Play’ s’ha vist obligat a reconèixer que es tracta d’una broma.
La relació entre el mandatari i el youtuber espanyol va començar a les xarxes socials. Tots dos es van intercanviar diversos missatges en to de broma fins que finalment Bukele va decidir fer-li ministre.
Bukele va guanyar la presidència del Salvador al febrer d’aquest any. El seu mandat ha estat qüestionat en nombroses ocasions per la falta de serietat d’aquest.
Por Decreto Presidencial, nombro a @auronplay como mi Ministro de @YouTube. https://t.co/kOYBxtss5V
— Nayib Bukele (@nayibbukele) 16 de junio de 2019