Una marca de cervesa anima els polítics a pactar a través de les seves curioses etiquetes

Una marca de cervesa artesana de Madrid vol ajudar els líders polítics a arribar a acords i posar en marxa un Govern.

Per aconseguir-ho, els ha enviat a cada un d’ells una edició especial PACK-TO amb sis ampolles en què apareixen als sis líders en cadascuna de les etiquetes, animant-los a que s’ajuntin amb una cervesa davant i ofereixin unint les seves imatges de les etiquetes en una actitud molt “afectuosa”, finalitza el text de l’etiqueta a les ampolles.
L’edició especial PACK-TO es compon de sis ampolles de cervesa artesana de la marca CHULA, cadascuna d’elles amb la il·lustració d’un líder polític en actitud simbòlica de “pacte”. Ajuntant les ampolles de dos en dos, s’aconsegueix una imatge única de “trobada” que funciona com a metàfora del pacte. La virtut de l’edició PACK-TO és que permet diferents combinacions de pacte, a gust del consumidor i del líder. Encara que alguns pactes seran impossibles, almenys en aquesta edició, com comprovaran líders i consumidors que pretenguin fer-los ajuntant ampolles.

Per reforçar el missatge de pacte que vol la ciutadania, i permetre que tothom faci les seves propostes de pacte preferides, la marca distribuirà una edició limitada de 50.000 ampolles per diferents establiments hostalers de la geografia espanyola que anunciarà a la seva pàgina web.