Canals parla a França del desestacionament del turisme i el foment de la natura
Andorra la Vella.-
La ministra de Turisme, Verònica Canals, s’ha reunit aquest dimecres amb la recentment nomenada directora general d’Atout France, Carolina Leboucher, per impulsar la col·laboració amb aquesta agència francesa encarregada d’aplicar polítiques i iniciatives per dinamitzar el turisme a França.
Durant la reunió, en la qual també han estat presents el director de Turisme, Sergi Nadal, l’ambaixadora d’Andorra a França, Eva Descarrega i la directora de màrqueting d’Atout France, Sophie Lacressonnière, s’han tractat aspectes com l’estratègia de desestacionament o el foment de turisme de natura i de turisme sostenible i s’ha acordat intercanviar experiències en diferents àmbits de les polítiques turístiques.
anals també s’ha trobat amb el secretari general de la Bureau International Expositions (BIE), Vicente Loscertales, acompanyat del futur secretari general Dimitrios Kerkentzes, amb els quals també han acordat establir diferents mecanismes de cooperació per tal de posicionar Andorra en el sector firal internacional.
La ministra de Turisme també s’ha pogut trobar amb la parlamentària francesa de l’Arieja i presidenta del grup d’amistat França Andorra, Bénédicte Taurine, amb la qual han pogut compartir diferents prioritats turístiques dels dos territoris.
Font: ANA
