En directe

Onda Cero

00:00 11:00


oients aquí avui: 179

En directe

Onda Cero

00:00 11:00


Nova campanya de seguretat viària centrada en els perills de l’alcohol i les distraccions al volant

Per: el 8 d'octubre de 2020

Escaldes-Engordany.-

El Govern, juntament amb el departament de Mobilitat, i l’Automòbil Club Andorra (ACA), ha presentat, aquest dijous als cinemes Illa Carlemany, la nova campanya de seguretat viària ‘Una tardor per conscienciar dels perills de la carretera’. La campanya consta de diferents espots encarats als joves que es difondran a través de les xarxes socials i d’un altre més impactant que es passarà al cinema abans de les pel·lícules, encarat a un públic d’entre 30 i 60 anys. Un dels motius d’aquesta campanya, són els 600 accidents de trànsit que hi va haver el 2019, dels quals, gran part van ser a causa dels efectes de l’alcohol i drogues i per distraccions al volant, i forma part de la campanya de tres anys ‘Missió Zero Accidents’ que va llençar l’ACA l’any passat. A més, tal com ha indicat el ministre d’Ordenament Territorial, la campanya es llença aquest octubre perquè a la tardor és quan es concentren gran part dels accidents.

Font: ANA