La ciutadania atorga millor nota al Govern que als comuns en la gestió de la pandèmia
Andorra la Vella.- La població d’Andorra valora més positivament la gestió de la pandèmia duta a terme pel Govern que la que han fet els comuns, segons revela l’enquesta ciutadana impulsada pel PARS, el centre de càlcul i recerca social creat per l’ANA Economia. L’estudi, que s’ha fet sobre una mostra de 429 entrevistes a … Continua llegint La ciutadania atorga millor nota al Govern que als comuns en la gestió de la pandèmia
Copieu i enganxeu aquest URL al vostre lloc web WordPress per incrustar-la
Copia i enganxa aquest codi al vostre lloc web per incrustar