En directe

Sàbiens

11:05 12:00


oients aquí avui: 1256

En directe

Sàbiens

11:05 12:00


Andorra Turisme dissenya una “campanya ambiciosa” de l’Andorra Shopping Festival

Per: el 14 d'octubre de 2021

Andorra la Vella.-

Entre el 29 d’octubre i el 14 de novembre el país torna a viure una nova edició de l’Andorra Shopping Festival, un esdeveniment amb el qual es vol atreure visitants aprofitant també els diferents ponts festius a França i Espanya i incidint en el concepte de les compres.

Tal com ha posat en relleu la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, es tracta d’una “campanya ambiciosa” per a la qual es destinen 750.000 euros. Tot i la dificultat de fer estimacions després de l’impacte més dur a la Covid-19, el ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres, ha posat en relleu que el 2013 es va tancar el mes de novembre amb 470.000 visitants i en la darrera edició de l’Andorra Shopping Festival es va aconseguir arribar als 540.000, per tant estarien “satisfets” si es poguessin assolir aquestes xifres, tot i que també ha fet notar el bon funcionament que ha tingut el passat pont del Pilar, que ha superat les previsions inicials.

Font: ANA